Webwinkels zijn een belangrijk deel van hun tijd bezig om gevonden te worden. Daar worden alle kanalen voor ingezet: nieuwsbrieven, zoekmachines, social media, en direct mail. Heeft u de consument éénmaal op de website binnen, dan moet het spel nog gespeeld gaan worden.
Webshopbezoekers willen graag met een betrouwbare partij in zee. Zij leven met vragen als: Leveren ze de goederen wel? Binnen de termijn? Wat als het kapot of verkeerd aankomt? Webwinkels zetten vol in op formulieren, faq's en e-mail afhandeling. Begrijpelijk, want vaak zit er maar één persoon achter een webshop, die niet zelden nog een andere baan heeft. Onderzoek heeft echter uitgewezen dat het vertrouwen van consumenten pas echt stijgt als er aan een aantal voorwaarden wordt voldaan. Zo is de uitstraling van een webshop belangrijk, maar met name of er een vast telefoonnummer vermeld is. Het aantal conversies neemt dan hard toe. Zie hier het dilemma van de webshop. De oplossing is een telefoonservice.
Uw webshop altijd telefonisch bereikbaar
Goed geschoolde telefonistes, die in uw systemen mee kunnen kijken staan klanten, desnoods 24 uur per dag 7 dagen per week, te woord. Zij geven antwoord bij vragen over bestellingen, betalingen en leveringen. Ook 1e lijns helpdeskvragen kunnen op deze manier beantwoord worden, en verbinden gesprekken die een hoger kennisniveau vereisen, door naar de juiste persoon. De webshopmanager krijgt via een duidelijke rapportage een verslag van alle gevoerde gesprekken aangeleverd.
Meer weten over telefoonservice voor webshops?
Mocht u meer willen weten over een goede telefonische bereikbaarheid voor uw webshop, neemt u dan contact op met Edwin Smit via 010-2581010.