Het klantenportaal wordt in principe gebruikt door een beheerder, soms door meerdere beheerders. Vaak de eigenaar van het bedrijf, de secretaresse of de office manager. Wat kunt u bijvoorbeeld doen met het klantenportaal?
- Individuele gegevens beheren
- Eigen ontvangen gesprekken bekijken en beheren
- De bedrijfsgegevens beheren en instructies doorgeven
- Alle ontvangen gesprekken van bedrijf bekijken en downloaden
- Facturen inzien en downloaden
- Medewerkers toevoegen en verwijderen
- Medewerkers een uitnodiging voor de app sturen
- Feedback geven aan telefoonaanname.nl
De app is beschikbaar voor iedere medewerker
Zoals aangegeven is met name voor onze klanten bij wie wij alle gesprekken doorverbinden, de app een bijzonder handige tool. Met een eenvoudige swipe kunt u aangeven dat u tot nader bericht niet beschikbaar bent; het staat direct in ons systeem.
Enkele functies van de app
- Directe melding op uw mobiel na ontvangen gesprek
- Eigen ontvangen gesprekken bekijken en beheren
- Vakanties of andere afwezigheid doorgeven
- Niet-beschikbaarheid tot nader bericht doorgeven
Bent u klant en gebruikt u het klantenportaal nog niet?
Neem dan direct contact met ons op en bel 010-2581010 of vul het contactformulier in.