De telefoonservice kan inhoudelijk op veel verschillende manieren worden ingevuld. Bij ieder gesprek noteren wij uiteraard keurig wie er voor u belt en waarover het gaat. Wij kunnen terugbelnotities maken, maar ook is het mogelijk gesprekken direct met u door te verbinden. Of alleen dié gesprekken die voor u belangrijk zijn. Wij kunnen extra vragen stellen of specifieke informatie doorgeven. Net wat voor uw bedrijf belangrijk is. Na afloop van ieder gesprek, krijgt u direct een terugkoppeling per e-mail en/of via onze app.
Klantenportaal en app
Als klant van telefoonaanname.nl kunt u gratis gebruik maken van onze app en ons klantenportaal. In de app kunt u zien wanneer en door wie er voor u gebeld is; ook kunt u middels een eenvoudige swipe aangeven dat u niet gestoord wilt worden. Met name heel handig voor klanten naar wie wij in principe alle gesprekken doorverbinden.
Gaat u een bespreking in of wilt u even ongestoord lunchen? Eén beweging in de app is voldoende om dit aan ons door te geven; het staat direct in ons systeem. In het klantenportaal vindt u uw berichten en facturen. Ook kunt u hier bepaalde bedrijfsgegevens wijzigen, medewerkers toevoegen of verwijderen, bedrijfsinstructies doorgeven en veel meer.
Wilt u meer weten over hoe onze dienstverlening optimaal voor uw bedrijf kan werken?
Bel dan direct naar 010-2581010.