Het direct doorverbinden van gesprekken is inmiddels een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening en is daarmee strikt genomen niet echt een aparte dienst. Op momenten of in gevallen waarbij u dat wenst, kunnen wij de beller direct met u doorverbinden. Dit doen we uiteraard met een ‘warme aankondiging’ zoals dat heet: wij bieden het gesprek aan, geven door wie er voor u belt en melden kort waarover het gaat. U kunt dan bepalen of u het gesprek aan wilt nemen of niet.
Als het u niet schikt, kunnen wij het gesprek verder voeren en afhandelen overeenkomstig uw wensen. Net zoals u een eigen telefoniste in dienst zou hebben dus.
Telefoniste op afstand
Voor sommige klanten verbinden wij alle gesprekken door en fungeren wij echt als telefoniste op afstand. Voor andere klanten verbinden wij in specifieke gevallen door, bijvoorbeeld bij new business, bij klachten of als juist die ene belangrijke klant belt. Of alleen de gesprekken die in de ochtend binnenkomen, of altijd behalve op de vrijdag. Alles is mogelijk; u bepaalt.
Even niét doorverbinden
Gaat u een bespreking in of wilt u even ongestoord lunchen? Eén beweging in de app is voldoende om dit aan ons door te geven; het staat direct in ons systeem dus tot nader bericht verbinden wij even niét met u door.
Wilt u meer weten over hoe onze dienstverlening optimaal voor uw bedrijf kan werken?
Bel dan direct naar 010-2581010.