Doorschakelen wanneer het uitkomt
U schakelt door op momenten dat u het uitkomt; de doorschakeling activeren en deactiveren doet u altijd zelf. U hoeft dat van tevoren nooit door te geven, wij zitten er altijd klaar voor. Sommige van onze klanten staan altijd doorgeschakeld, anderen slechts af en toe. Net wat voor u het handigst is. Er zijn verschillende manieren om door te schakelen: direct doorschakelen, vertraagd doorschakelen en doorschakelen bij in gesprek (overflow).
Direct doorschakelen
Bij activering van deze functie komen uw gesprekken direct bij ons binnen. Waar u dat wilt, worden bellers direct doorverbonden. In andere gevallen wordt een terugbelnotitie gemaakt.
Vertraagd doorschakelen
Vertraagd doorschakelen is handig wanneer u zelf relatief veel op kantoor bent, maar toch regelmatig niet op uw werkplek of buiten kantoor bent. Bij deze doorschakeling gaat de telefoon eerst over op uw eigen kantoor; als de telefoon niét binnen een bepaald aantal seconden beantwoord wordt, schakelt deze automatisch door naar ons en wordt de beller alsnog te woord gestaan. Voordeel van deze doorschakelmethode is dat u er nooit bij na hoeft te denken of er is doorgeschakeld of niet. U loopt in en uit en er gaat geen gesprek verloren.
Doorschakelen bij in gesprek (overflow)
Tot slot is er de mogelijkheid om gesprekken door te schakelen op het moment dat u reeds in gesprek bent. Hiermee wordt de capaciteit van uw enkelvoudige lijn net zo groot als onze centrale en kunt u met gemak meerdere gesprekken tegelijkertijd aan. Deze manier van doorschakelen kan overigens in combinatie met de al eerder genoemde mogelijkheden.
Wij adviseren u graag over welke doorschakelmethode het best bij uw bedrijfsvoering past. Indien u niet weet hoe de doorschakeling te activeren, neemt u dan contact op met de provider van uw telefonie.
Wij adviseren u graag over welke doorschakelmethode het best bij uw bedrijfsvoering past.
Indien u niet weet hoe de doorschakeling te activeren, neemt u dan contact op met de provider van uw telefonie.