Over ons
Altijd bereikbaar, zelfs als u dat niet bent!
Wij zijn dienstverleners, met hart voor ons bedrijf, ons product en onze klanten. Met ruim twintig jaar ervaring op dit vlak, zijn wij toonaangevend op het gebied van de aanname, verwerking en terugkoppeling van telefoongesprekken.
Hoe onze telefoonservice begon
Toen deze branche aan het begin van de jaren '90 nog in de kinderschoenen stond, waren wij een van de eerste spelers in deze markt. In die tijd hebben we ons eerste callcenter opgericht met de focus op binnenkomend ofwel inbound telefoonverkeer. Hoewel we in die beginperiode in technisch opzicht veel minder mogelijkheden hadden dan nu, is de kern van onze telefoonservice hetzelfde gebleven: kwalitatief goede telefoongesprekken voeren en deze op een duidelijke manier terugkoppelen. Luisteren naar onze klanten en de dienstverlening blijven verbeteren.
Dienstverleners
Naast callcenter specialisten, zijn wij vooral dienstverleners. Bij telefoonaanname.nl staat de klant centraal en geldt een hoge kwaliteitsnorm. Daarnaast zijn we ook heel betaalbaar en hanteren we een transparante tariefstelling voor onze telefoonservice. Onze klanten bestaan onder meer uit kleine zelfstandigen die de telefoon vaak niet zelf willen of kunnen beantwoorden. Daarnaast werken we ook voor grotere en grote bedrijven, die een deel van hun telefoonverkeer aan ons uitbesteden (bijvoorbeeld de klantenservice of helpdesk), voor wie we de telefoniste vervangen of de overflow opvangen. We hechten aan een eerlijke en prettige relatie met onze klanten, collega's, leveranciers en werknemers.
Edwin Smit & Monique Dekkers