Heel eenvoudig. Om uw relaties goed te woord te kunnen staan, hebben wij informatie van uw bedrijf nodig. Deze informatie geeft u aan ons door via de pagina inschrijfformulier. Nadat wij uw gegevens ontvangen hebben, gaan wij direct aan de slag om dit te verwerken. Vervolgens nemen wij contact met u op; er komen immers altijd wat vragen op. Met elkaar bespreken we het geheel en zetten we de punten op de i. Soms is er meer overleg vereist of gewenst, of is er meer informatie nodig. Wij zijn altijd bereid u te bezoeken en ook bij ons op kantoor bent u altijd van harte welkom. Wij verdiepen ons graag in uw bedrijf en laten u ook graag zien hoe wij werken. Er is vaak veel meer mogelijk dan nieuwe klanten denken!
Wij adviseren u graag in wat de beste keuze voor uw bedrijf is
U krijgt van ons een doorschakelnummer; naar dit nummer schakelt u uw eigen nummer door en zo komen uw gesprekken bij ons binnen. Er zijn verschillende manieren om uw telefoon door te schakelen. Dit kan met een directe doorschakeling, een vertraagde doorschakeling of een doorschakeling bij in gesprek (overflow). Ook kiest u bij ons de tijden dat u met uw bedrijf bereikbaar wil zijn. Gaat het om de reguliere kantoortijden of wilt u ook in de avond of gedurende het weekend bereikbaar zijn? Wij adviseren u graag in wat de beste keuze voor uw bedrijf is.
In bepaalde gevallen is meer voorbereiding nodig maar over het algemeen kunnen wij binnen enkele uren operationeel zijn en de telefoon voor u aannemen. Zo heeft u uw handen vrij voor andere zaken. En de vrijheid om te ondernemen.
Wilt u meer weten over hoe onze dienstverlening optimaal voor uw bedrijf kan werken?
Bel dan direct naar 010-2581010.