Agendabeheer is een handige aanvulling op telefoonservice. Zo kunnen afspraken direct worden ingepland, waardoor een optimale afstemming ontstaat. Dat bespaart veel tijd en het werkt nog efficiënt ook. Dit is erg interessant voor verschillende bedrijven.
Agendabeheer toen en nu
Agendabeheer is een logische toevoeging op onze telefoonservice. Met het beantwoorden van de telefoon kan immers direct een afspraak worden ingepland. In de beginjaren van onze telefoonservice was het voeren van agendabeheer bijna een onmogelijke opgave. Er moest constant over en weer gecommuniceerd worden om alles op elkaar af te stemmen en bij te werken. Niet erg efficiënt dus. Inmiddels hebben de diverse online agenda's heel veel mogelijk gemaakt, waardoor wij steeds vaker fungeren als afsprakenbureau. Afspraken worden namelijk direct ingepland, zowel door ons als door onze klant zelf. Dit kan tegelijkertijd en zonder afstemming. Wat door de jaren niet veranderd is, is het plezier dat ons telefonistenteam heeft in het maken van de afspraken. Het gevoel dat zij echt iets kunnen betekenen voor de bellers geeft veel voldoening.
Voor wie is agendabeheer interessant?
Agendabeheer blijkt vooral interessant voor paramedici. Denk bijvoorbeeld aan tandartsen, mondhygiënisten, podologen, psychologen en echopraktijken. Ook voor schoonheidssalons en kapperszaken werkt het uitbesteden van agendabeheer prima.
Uw stoel altijd vol
Als er in uw praktijk of bedrijf altijd op afspraak gewerkt wordt, dan weet u als geen ander dat er regelmatig wijzigingen in de agenda plaatsvinden. Door elkaar voortdurend automatisch op de hoogte te houden van beschikbare plekken in uw agenda, zorgt ons telefonistenteam dat uw afspraken zoveel mogelijk aansluiten. Mocht er op het laatste moment toch nog een afspraak worden afgezegd, dan melden wij dit direct en proberen wij de lege plek direct weer te vullen. Hierdoor ontstaat een optimale wisselwerking tussen agendabeheer en telefoonservice.
Inloggen in uw systeem
In veel organisaties wordt met een softwaresysteem gewerkt waar de agenda aan gekoppeld is. Meestal beschikken dit soort systemen ook over de mogelijkheid om agendabeheer via een afsprakenbureau te laten lopen. Wij loggen dan in op uw systeem en krijgen de bevoegdheid om afspraken te maken of te bewerken. Die bevoegdheid is beperkt, dus gevoelige informatie -zoals de facturatie en cliënteninformatie- is voor ons niet zichtbaar.
Google Agenda
Voor bedrijven die hun agenda niet aan een softwaresysteem gekoppeld hebben, is de Google agenda vaak een prima oplossing. Financieel is het ook nog eens erg interessant, want het is helemaal gratis! Door deze agenda aan te maken en met ons te delen kan er aan beide kanten agendabeheer plaatsvinden. Natuurlijk kunnen wij ook meerdere agenda's van een bedrijf of praktijk bijhouden.
Meer weten over agendabeheer en telefoonservice?
Heeft u interesse in onze telefoonservice in combinatie met agendabeheer? Neem dan direct contact op met Edwin Smit op 010-2581010 of mail naar edwin.smit@telefoonaanname.nl.
Weten wat onze telefoonservice voor u als ZZP'er kan betekenen?
Bent u benieuwd wat we voor u kunnen betekenen met onze telefoonservice? Vul dan ons contactformulier in of neem contact op met Edwin Smit via 010-258 1010.