Telefoonservice

De kern van onze dienstverlening is eenvoudig: wij beantwoorden de telefoon met uw bedrijfsnaam, staan uw relatie netjes te woord en noteren alle belangrijke informatie. Slechts enkele minuten nadat het gesprek bij ons is binnengekomen, verschijnt het in uw e-mail en op uw smartphone. Afhankelijk van uw situatie en uw wensen, kunt u onze dienstverlening optimaal inrichten. U kiest allereerst voor uw eigen openingstijden en voor de doorschakelmethode die het best bij u past. Het activeren en deactiveren van de doorschakeling doet u altijd zelf.

Telefoonservice overlay

Doorschakelen zoals u wenst

  • Direct doorschakelen

    Bij activering van deze functie laat u alle gesprekken direct door ons beantwoorden. Waar u dat wilt, worden bellers direct doorverbonden. In andere gevallen wordt een terugbelnotitie gemaakt.

  • Vertraagd doorschakelen

    Vertraagd doorschakelen is handig wanneer u zelf relatief veel op kantoor bent, maar toch regelmatig niet op uw werkplek of buiten kantoor bent. Bij deze doorschakeling gaat de telefoon eerst over op uw eigen kantoor; als de telefoon niet binnen een bepaald aantal seconden beantwoord wordt, schakelt deze automatisch door naar ons en wordt de beller alsnog te woord gestaan. Voordeel van deze doorschakelmethode is dat u er nooit bij na hoeft te denken of er is doorgeschakeld of niet. U loopt in en uit en er gaat geen gesprek verloren.

  • Doorschakelen bij in gesprek (overflow)

    Tot slot is er de mogelijkheid om gesprekken door te schakelen op het moment dat u in gesprek bent. Hiermee wordt de capaciteit van uw enkelvoudige lijn net zo groot als onze centrale en kunt u met gemak meerdere gesprekken tegelijkertijd aan. Deze manier van doorschakelen kan overigens in combinatie met de al eerder genoemde mogelijkheden.

tarieven telefoonservice overlay

Direct doorverbinden

Op momenten of in gevallen waarbij u dat wenst, kunnen wij de beller direct met u doorverbinden. Wij doen dit uiteraard altijd met een 'warme aankondiging'; u hoort wie wij aan de lijn hebben en waarover het gaat, zodat u goed kunt bepalen of direct doorverbinden u op dat moment uitkomt.

Dienstverlening op maat

Onze dienstverlening gaat verder dan alleen het beantwoorden van de telefoon. Wij kunnen de juiste vragen stellen, dienstroosters raadplegen, agenda's beheren en veelgestelde vragen beantwoorden. Onze telefonistes worden goed getraind en vormen op die manier een onderdeel van uw bedrijf. Ieder binnengekomen gesprek wordt direct per e-mail en op duidelijke wijze naar u teruggekoppeld.

Aantoonbare kwaliteit

Met ruim 20 jaar ervaring in deze branche zijn wij een toonaangevende en betrouwbare partner. Wij werken met de beste technieken en hebben een database waarin de gegevens van de geregistreerde gesprekken bewaard blijven. Vaste relaties worden door onze telefonistes dus herkend. Mensen die vaker bellen, hoeven hierdoor niet steeds opnieuw hun gegevens door te geven, wat door hen als zeer prettig ervaren wordt.

Tarieven

Onze tarieven zijn helder. U weet precies waar u aan toe bent en komt zo nooit voor onaangename verrassingen te staan. Het tarief voor een regulier abonnement is € 40,- per maand. Daarbij komen de kosten per gesprek, waarbij het totaal aantal gesprekken per maand de prijs bepaalt.

Voor meer informatie over onze tarieven, ga naar de pagina Tarieven.

Telefoonservice, wij helpen u graag overlay

Wij helpen u graag

Onze telefoonservice kent vele voordelen. Ook bieden we een aantal extra diensten aan. 

  • Agendabeheer

    Heeft u een digitale agenda? Wij kunnen deze voor u beheren. Zelfs als het gaat om specifieke branches zoals paramedische zorg.

  • Reservingen

    Mis nooit meer een reservering in uw restaurant. Onze klantgerichte telefonistes boeken uw tafels en beantwoorden vragen.

    Lees meer
  • Dedicated agent

    Indien gewenst kunnen wij een vast team koppelen aan uw organisatie. Zo bent u verzekerd van de hoogst mogelijke kwaliteit.

  • Order invoer

    Bestellen uw klanten telefonisch? Wij nemen deze werkzaamheden voor u uit handen en zorgen voor de juiste verwerking.

  • 24/7 Storingsdienst

    Onze medewerkers behandelen indien gewenst 24 uur per dag uw binnenkomende storingsmeldingen en reparatieverzoeken.

  • Flexibele tijden

    U bepaalt zelf wanneer u gebruik maakt van onze dienstverlening. Ad hoc, of gepland tijdens avonden of weekenden.

  • Bel me terug knop

    Maakt u gebruik van een 'bel me terug' knop op uw website? Wij zorgen voor de telefonische follow up.

  • Web chat

    Klanten van webshops willen ook digitaal snel een betrouwbare reactie. Wij kunnen uw chatfunctie beheren.