Over telefoonaanname.nl

Wij zijn dienstverleners, met hart voor ons bedrijf, ons product en onze klanten. Met ruim twintig jaar ervaring op dit vlak, zijn wij toonaangevend op het gebied van de aanname, verwerking en terugkoppeling van telefoongesprekken.

Hoe onze telefoonservice begon

Toen deze branche aan het begin van de jaren '90 nog in de kinderschoenen stond, waren wij een van de eerste spelers in deze markt. In die tijd hebben we ons eerste callcenter opgericht met de focus op binnenkomend ofwel inbound telefoonverkeer.  Hoewel we in die beginperiode in technisch opzicht veel minder mogelijkheden hadden dan nu, is de kern van onze telefoonservice hetzelfde gebleven: kwalitatief goede telefoongesprekken voeren en deze op een duidelijke manier terugkoppelen. Luisteren naar onze klanten en de dienstverlening blijven verbeteren.

Dienstverleners

Naast callcenter specialisten, zijn wij vooral dienstverleners. Bij telefoonaanname.nl staat de klant centraal en geldt een hoge kwaliteitsnorm. Daarnaast zijn we ook heel betaalbaar en hanteren we een transparante tariefstelling voor onze telefoonservice. Onze klanten bestaan onder meer uit kleine zelfstandigen die de telefoon vaak niet zelf willen of kunnen beantwoorden. Daarnaast werken we ook voor grotere bedrijven, die een deel van hun telefoonverkeer aan ons uitbesteden (bijvoorbeeld de klantenservice of helpdesk), voor wie we de telefoniste vervangen of de overflow opvangen. We hechten aan een eerlijke en prettige relatie met onze klanten, collega's, leveranciers en werknemers.

Wilt u meer weten over onze dienstverlening? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Edwin Smit en Monique Dekkers

overlay

Waarom telefoonaanname.nl

  • U mist geen gesprek meer

    U bent verzekerd van 100% bereikbaarheid en u mist geen enkel gesprek meer. Hierbij bepaalt u zelf welke gesprekken wij al dan niet naar u doorverbinden.

  • Goed getrainde telefonistes

    Onze telefonistes worden goed getraind en weten dus wat u van hen verwacht. Zij spreken Engels, Duits, Frans en vooral: accentloos Nederlands.

  • Kostenbesparing

    Geen vaste personeelskosten maar wel altijd de beschikking over goed getrainde telefonistes. Voor grotere organisaties kunnen wij het telefonistenteam ondersteunen of zelfs vervangen.

  • Telefonisch spamfilter

    Wij filteren voor u de belangrijke gesprekken. Zo worden uw werk of juist uw vrije tijd nooit meer onnodig onderbroken.

  • Kies uw eigen openingstijden

    Wilt u alleen tijdens kantoortijden bereikbaar zijn of ook 's avonds, in het weekend of zelfs 24/7? Kies wat het best bij uw bedrijf past, het kan allemaal.

  • Dienstverlening op maat

    Afhankelijk van uw situatie en wensen, kunt u onze dienstverlening optimaal inrichten. Vertraagd doorschakelen, doorschakelen bij in gesprek, direct doorverbinden, afspraken maken, roosters raadplegen; er is van alles mogelijk.

  • Ruim 20 jaar ervaring

    Met ruim 20 jaar ervaring in deze branche zijn wij een toonaangevende en betrouwbare partner.

  • Transparante en aantrekkelijke prijsstelling

    Onze tarieven zijn helder. U weet precies waar u aan toe bent en komt zo nooit voor onaangename verrassingen te staan.