Klantenservice uitbesteden

Klantenservice uitbesteden kan vaak uitkomst bieden voor bedrijven. Voor iedere organisatie is een goede klantenservice namelijk van groot belang. Uw klanten willen snel geholpen en vooral goed gehoord worden. Met de juiste afstemming kunnen wij hierin een waardevolle schakel zijn en alle eerstelijnsgesprekken volledig voor u afhandelen.

Verbetering klanttevredenheid

U kunt meer omzet boeken door u te richten op uw bestaande klanten en deze optimaal te bedienen. Juist omdat het gaat om bestaande klanten, levert uw inspanning ook wat op. Immers, het binnenhalen van nieuwe klanten kost u meestal veel meer. Wij helpen u graag om uw klanttevredenheid te vergroten door uw klanten snel, vriendelijk en effectief te woord te staan.

overlay

Eerstelijnsvragen direct afhandelen

Zelfs als u een lijst met veelgestelde vragen op uw website heeft staan, zult u merken dat uw klanten vaak bellen omdat zij graag persoonlijk te woord gestaan worden. Alle relatief eenvoudige vragen worden door ons beantwoord, terwijl complexe en tijdrovende vragen naar de tweede lijn worden doorgestuurd.

Tweedelijnsvragen worden naar u doorgezet

De meer complexe en tijdrovende vragen worden naar u doorgezet. Wij kunnen deze direct naar u doorverbinden of de vraag op de juiste manier noteren. Dit laatste kan door een korte omschrijving of het invullen van een aantal velden. Zo kunt u het gesprek met uw klant voorbereiden en met de juiste informatie bij de hand terugbellen.

Klantenservice overlay

Toegang tot uw systeem

Door ons eventueel toegang tot uw systeem te geven, kunnen wij over de gewenste informatie beschikken en daardoor een groter deel van de klantvragen afhandelen. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan voorraadinformatie, prijsinformatie of de status van de verzending.

Toelichten van procedures

Voor veel vragen en handelingen heeft u waarschijnlijk procedures opgesteld. Hoe duidelijk deze ook zijn, uw klanten willen soms toch nog begeleiding en ondersteuning bij het toepassen van deze procedures. Wij helpen hen hierbij.

Gegevens verzamelen

Het verzamelen van klantgegevens en andere data zijn steeds belangrijker in de strijd om de klant. Tijdens het contactmoment met uw relatie, kunnen wij de vragen stellen die voor uw bedrijfsvoering belangrijk zijn.

Meer weten over het uitbesteden van uw klantenservice?

Bel nu direct voor een afspraak of laat uw gegevens achter, wij komen graag vrijblijvend bij u langs om de mogelijkheden te bespreken.