Telefoonservice in de makelaardij

Telefoonservice in de makelaardij lijkt onmisbaar geworden. Al sinds de start van onze telefoonservice vormt de makelaardij één van de belangrijkste klantengroepen. Niet verwonderlijk, want de telefoondiensten die wij bieden sluiten heel goed aan bij wat de makelaar nodig heeft, al is de inhoud van ons werk voor hen door de jaren heen erg veranderd.

Er was een tijd dat wij voortdurend informatie over de beschikbare objecten aan geïnteresseerden doorgaven. Die taak heeft het internet van ons overgenomen. Een makelaarskantoor wordt nu steeds vaker gebeld door een goed geïnformeerde potentiële koper. Minder telefoonverkeer dan vroeger, maar wél veel belangrijker telefoonverkeer dus.

Voordelen van telefoonservice

Onze antwoordservice is met de makelaars in deze hele transitie meegegroeid. Zo hebben wij bijvoorbeeld onze automatisering zodanig ingericht dat als bellers voor de tweede keer bellen, zij direct door ons systeem herkend worden. Deze herkenning zorgt voor een persoonlijke benadering en dat is precies wat mensen verwachten van hun makelaar. Zij komen tenslotte geen brood kopen. Binnen ons klantenbestand kent onze telefoonservice een verschil tussen de woningmakelaars en de makelaars die zich richten op bedrijfshuisvesting. Deze twee takken binnen de makelaarswereld hebben totaal verschillende bellers. Uiteraard zorgen wij ervoor dat beide typen klanten zich bij ons thuis voelen. In samenspraak met onze klant bepalen wij precies welke informatie er uit ieder gesprek gehaald dient te worden. Op deze manier kan de makelaar doelgericht terugbellen.

Telefoonservice op maat

Makelaarskantoren zijn er in alle formaten, van één persoon tot tientallen makelaars per kantoor. Wij leveren onze telefoonservices aan makelaarskantoren in ieder formaat. Waar bij de één de bereikbaarheid gewaarborgd moet zijn, is bij de ander het beheersen van pieken in het telefoonverkeer van belang. Door onze jarenlange samenwerking met een grote groep diverse makelaars, zijn wij prima ingespeeld op de specifieke behoeften die men bij een telefoonservice heeft. Zo schatten onze telefonistes perfect in wanneer een gesprek moet worden doorverbonden naar de makelaar in kwestie. Wij kennen het jargon en de procedures die binnen de makelaardij gevolgd worden en voeren onze diensten voor de makelaardij professioneel en met veel plezier uit.

Meer weten over telefoonservice in de makelaardij?

Bent u makelaar en wilt u weten wat telefoonaanname.nl voor uw kantoor kan betekenen met een professionele telefoonservice? Neemt u dan contact op met Edwin Smit, op 010-2581010 of via edwin.smit@telefoonaanname.nl.