Telefoonservice voor restaurants

Met ruim twintig jaar ervaring is telefoonaanname.nl toonaangevend op het gebied van de aanname, verwerking en terugkoppeling van telefoongesprekken. Wij weten wat klanten belangrijk vinden: een snelle en vloeiende beantwoording van de telefoon, vriendelijkheid, rust op de achtergrond en telefonistes met een prettige stem die accentloos Nederlands spreken. Wij werken voor vele uiteenlopende branches en al geruime tijd blijkt, dat wij ook voor restaurants van grote betekenis kunnen zijn. Speciaal hiervoor is Telefoonaanname voor Restaurants opgericht.

Het opvangen van telefoonverkeer voor restaurants vraagt om een eigen benadering. Ten eerste als het gaat om klantvriendelijkheid. Een servicegerichte houding is in elke branche belangrijk, maar vooral bij restaurants geldt: hospitality first. Uw klant moet zich welkom voelen, ook bij telefonisch contact.

Om telefonische reserveringen efficiënt te laten verlopen, is een online reserveringssysteem nodig zoals bijvoorbeeld SeatMe, Couverts of Nostradamus. Onze telefonistes kennen hun weg in deze systemen. Nadat u ons toegang heeft gegeven in uw online agenda kunnen wij reserveringen inzien, aanmaken of wijzigen. Wij doen dit volgens uw specifieke instructies. Uiteraard zijn alle wijzigingen in het systeem direct in uw agenda zichtbaar.

overlay

Waarom kiezen voor telefoonaanname voor restaurants?

  • altijd een professionele telefoniste

  • zeer klantvriendelijk: hospitality first

  • verzekerd van bereikbaarheid: 7 dagen per week tot 22:00 uur

  • uw medewerkers kunnen zich met hun eigen taken bezighouden

  • wegwijs in onder meer SeatMe, Couverts en Nostradamus

  • transparante en aantrekkelijke prijsstelling

Seatme, Couverts, Nostradamus

overlay

Persoonlijk contact

Als horeca ondernemer is persoonlijk contact voor u belangrijk. Voor ons ook. Wij willen graag weten voor welk restaurant wij werken. Als onderdeel van de intake, komen wij bij u langs om de sfeer te proeven en u en uw restaurant te leren kennen. Wij maken een aantal foto’s van uw restaurant en stellen samen met u een ‘veelgestelde vragenlijst’ op. Onze telefonistes worden goed getraind op uw restaurant en vormen op deze manier een onderdeel van uw bedrijf.

Méér dan reserveringen alleen

Onze dienstverlening gaat verder dan het aannemen van reserveringen. Wij kunnen veel vragen van uw klanten al beantwoorden, bijvoorbeeld over openingstijden, bereikbaarheid, parkeren, rolstoeltoegankelijkheid, dieetwensen of speciale arrangementen. In bepaalde gevallen, die u zelf kunt aangeven, kunnen wij uw klant ook direct met u doorverbinden.

Altijd bereikbaar

Ook op de momenten dat uw restaurant gesloten is, staan wij uw klanten te woord. Zo mist u geen enkele reservering. Onze telefonistes zitten altijd klaar om de telefoon aan te nemen:

  • maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00
  • zaterdag van 09:00 tot 22:00
  • zondag van 12:00 tot 22:00
    m.u.v. de nationale feestdagen

U bepaalt zelf op welke momenten wij de telefoon voor u aannemen. Misschien wilt u dat op bepaalde momenten liever zelf doen. Of ons alleen inzetten tijdens uw spitsuren, of alleen als u zelf telefonisch in gesprek bent. Of gebruik maken van een vertraagde doorschakeling: wij nemen dan uw telefoon aan als u dat zelf niet binnen bijvoorbeeld 10 seconden doet. Alles is hierin mogelijk.

Tarieven

Onze tarieven zijn transparant. U betaalt een vast bedrag van € 100,- per maand en vervolgens een bedrag per gesprek afhankelijk van het totaal aantal gesprekken per maand, volgens onderstaande tabel. Wij berekenen geen inschrijf- of intakekosten en onze dienstverlening is altijd per maand opzegbaar.

Kosten per gesprek

0-50 gesprekken€ 2,50
51-100 gesprekken€ 2,25
101-200 gesprekken€ 2,00
201-400 gesprekken€ 1,75
> 400 gesprekken€ 1,50

Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW