Telefoonservice voor advocaten

Met ruim twintig jaar ervaring is telefoonaanname.nl toonaangevend op het gebied van de aanname, verwerking en terugkoppeling van telefoongesprekken. Inmiddels weten wij heel goed wat klanten belangrijk vinden: een snelle en vloeiende beantwoording van de telefoon, vriendelijkheid, rust op de achtergrond en telefonistes met een prettige stem die goed weten voor welk bedrijf zij de telefoon aannemen. Wij werken voor vele uiteenlopende branches en sinds onze start blijkt al dat wij vooral voor advocatenkantoren van grote betekenis kunnen zijn.

Het opvangen van telefoonverkeer voor advocaten vraagt om een eigen benadering. Ten eerste als het gaat om jargon. Indien er bijvoorbeeld wordt gebeld over een toevoeging, een voorgeleiding of een voorkeursmelding, is het natuurlijk een vereiste dat de telefoniste deze termen kent.

Onze telefonistes zijn bekend met het juridisch jargon en kunnen de inhoud van de gesprekken op deze manier goed interpreteren. Ook als de emoties van de bellers oplopen, weten zij hier goed mee om te gaan. Wij werken hierbij uiteraard volgens uw specifieke instructies. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om alle gesprekken (met vooraankondiging) door te laten verbinden. Wij kunnen ook gewoon terugbelverzoeken noteren of slechts in bepaalde gevallen doorverbinden. Bijvoorbeeld indien de beller gedetineerd zit of als juist dat éne telefoontje voor u belangrijk is.

telefoonservice voor advocaten overlay

Waarom kiezen voor telefoonaanname voor advocaten?

  • Professionele telefonistes die bekend zijn met juridisch jargon

  • Veel ervaring met advocatenkantoren

  • Meer dan 600 tevreden klanten

  • Kies uw eigen openingstijden

  • Transparante en aantrekkelijke prijsstelling

  • Overstapservice: wij regelen kosteloos uw eventuele overstap!

telefoonservice voor advocaten 3 overlay

Terugkoppeling van de gesprekken

Uiteraard wordt ieder binnengekomen gesprek direct per e-mail en op duidelijke wijze naar u teruggekoppeld. Slechts enkele minuten nadat het gesprek bij ons is binnengekomen, verschijnt het in uw e-mail, op uw smartphone of via de telefoonaanname app. De terugkoppeling van de gesprekken is altijd bij het abonnement inbegrepen.

Méér dan telefoonbeantwoording alleen 

Onze dienstverlening gaat verder dan alleen het beantwoorden van de telefoon. Wij kunnen veel vragen van uw relaties al beantwoorden zodat terugbellen niet meer nodig is. Onze telefonistes worden goed getraind en vormen op die manier een onderdeel van uw kantoor. Ook het verwerken van Telio gesprekken en het accepteren van piketmeldingen kunt u aan ons overlaten.

Altijd bereikbaar

U kiest bij ons uw eigen openingstijden. Ook op de momenten dat uw kantoor gesloten is, staan wij uw relaties te woord. Zo mist u geen enkel telefoontje.

U schakelt door wanneer het u uitkomt; op bepaalde momenten wilt u de telefoon misschien toch liever zelf beantwoorden. Ook kunt u bijvoorbeeld gebruikmaken van een vertraagde doorschakeling: wij nemen dan uw telefoon aan als u dat zelf niet binnen bijvoorbeeld 10 seconden doet. Alles is hierin mogelijk.

Tarieven

De abonnementsvormen en tarieven vindt u op de pagina Tarieven