Pluimen

“Al sinds onze start in 1997 besteden we een deel van ons binnenkomend telefoonverkeer uit, en dat bevalt ons prima. Met name in de periode rond de jaarwisseling krijgen wij een enorme hoeveelheid telefoonverkeer te verwerken. Dit zijn voornamelijk particulieren die meer informatie willen over wat ze precies met de Pluim kunnen doen. Telefoonaanname.nl beschikt over alle benodigde informatie en kan de vragen van deze mensen prima beantwoorden. We hebben speciaal voor deze groep bellers een aparte telefoonlijn gereserveerd, een soort helpdesk waarmee we de klantenservice uitbesteden. Als telefoonaanname.nl in een uitzonderlijk geval niet over de noodzakelijke informatie beschikt, wordt de vraag direct naar ons teruggekoppeld. Door de jarenlange afstemming van één en ander komt dit eigenlijk nauwelijks meer voor. Inmiddels hebben al meer dan een miljoen mensen de Pluim ontvangen. En ja, dan komt het ook wel eens voor dat er iets mis gaat. We zijn heel erg tevreden over de manier waarop telefoonaanname.nl een klacht signaleert. Mensen zullen zelden zo duidelijk zeggen dat ze een klacht hebben, dat is toch vooral een kwestie van goed luisteren. Hetgeen waar de betreffende beller niet tevreden over is, wordt door telefoonaanname.nl helder geformuleerd en daarna overeenkomstig onze wensen in een Excel bestand opgenomen. Die informatie gaat vervolgens naar de juiste persoon binnen onze organisatie. Wij zijn blij met telefoonaanname.nl, we zijn hierdoor absoluut flexibeler. Bovendien krijgen we door de registratie van al die gesprekken een heel goed beeld van wat er speelt bij onze doelgroep.”
Joren van der Pluijm, mede-eigenaar

Met de Pluim geef je een belevenis naar keuze cadeau. De Pluim is een snelgroeiend product in de markt van relatiegeschenken en incentives en wordt sinds 1997 uitgegeven door Pluimen B.V. te Rotterdam.

pluimen.nl