ZZP'ers en telefonische bereikbaarheid

Als ZZP'er komt er veel op u af. U moet immers alles alleen doen. Als u bij een klant bent, is telefonische bereikbaarheid vaak een probleem, zeker als u als consultant of adviseur werkt. De betreffende klant zal het niet waarderen als u een deel van zijn duur betaalde tijd met andere klanten aan het bellen bent. Een telefoonservice biedt dan uitkomst.

Moet u altijd telefonisch bereikbaar zijn?

Continue zelf bereikbaar zijn is een illusie. Al draagt u uw telefoon steeds bij u, er zijn momenten dat u in gesprek bent, uw handen vol heeft, naar het toilet bent of in andere omstandigheden bent waarbij een telefoongesprek slecht uitkomt. Het streven is dan ook niet om als persoon constant bereikbaar te zijn. Het streven zou wél moeten zijn om als bedrijf altijd goed bereikbaar te zijn.

Bel uw opdrachtgevers snel terug

Als ZZP'er of kleine zelfstandige zijn u en uw bedrijf vaak één. U bent uw bedrijf en er wordt een professionele uitstraling van u verwacht. Op het gebied van bereikbaarheid kunt u daar prima aan voldoen als u gebruik maakt van een telefoonservice en u opdrachtgevers altijd snel terugbelt. U ziet uw berichten direct op uw smartphone en e-mail en kunt dus reageren zodra het u uitkomt. De kosten van een telefoonservice zijn over het algemeen zeer gering. U zou het zelfs kunnen zien als een verzekering voor die professionele uitstraling.

Weten wat onze telefoonservice voor u als ZZP'er kan betekenen?

Bent u benieuwd wat we voor u kunnen betekenen met onze telefoonservice? Vul dan ons contactformulier in of neem contact op met Edwin Smit via 010-258 1010.