Telefoonopvang voor advocaten onmisbaar

Telefoonopvang bleek al vanaf de eerste dag dat we begonnen een interessante optie voor advocatenkantoren. Nu we ruim twintig jaar verder zijn, vormen advocaten nog steeds een grote groep van onze klanten.

Telefoonopvang met juridische kennis

Inmiddels zijn wij zeer goed ingevoerd in de verscheidenheid van het juridische werk, de procedures en het jargon. Bij een beroepsgroep waar één woord een wereld van verschil kan maken, is het maken van een goede telefoonnotitie van cruciaal belang. Regelmatig gaat het om zaken van belang, waarbij een klein foutje grote gevolgen kan hebben.

Niets zo verschillend als telefoonaanname voor advocaten

Er zitten grote verschillen in het werken voor de diverse typen advocaten. Zo hebben wij bij strafpleiters regelmatig te maken met cliënten die niet teruggebeld kunnen worden omdat zij in detentie zitten. In samenspraak met de advocaat lossen wij dit vaak op door deze gesprekken aan te bieden op het mobiele nummer. Telefoonopvang voor echtscheidingsadvocaten houdt vaak in dat wij te maken krijgen met zeer geëmotioneerde cliënten. Verdrietige bellers of juist zeer boze bellers. Onze telefonistes zijn erop getraind deze gesprekken rustig en professioneel af te handelen.
Bij de advocaten die zich richten op bedrijven, ligt het accent met name op het snel, efficiënt en accuraat afhandelen van de telefoongesprekken. Uiteraard is onze automatisering erop gericht dit allemaal soepel te laten verlopen.

Telefoonopvang voor uw advocatenkantoor

Bent u advocaat en zoekt u een telefoonteam dat niet schrikt van woorden als griffiebakje, togadoos, ressortsparket, verhinderdata, rol, kabinet RC, voorgeleiding, BOPZ en piketdienst? Neem dan nu contact op met Edwin Smit op 010-2581010 of mail naar edwin.smit@telefoonaanname.nl.