Antwoordservice mooie aanvulling op Couverts

Online reserveren is niet meer weg te denken uit onze maatschappij. We zijn mobiel en 24 uur per dag online. Vliegtickets of concertkaartjes kopen, afspraken maken bij de mondhygiëniste; het kan allemaal worden geregeld via een computer, smartphone of tablet. 

Reserveren via Couverts

Ook restaurantgasten weten digitaal hun weg te vinden naar hun favoriete restaurants. Zij oriënteren zich online, willen online reserveren en ze willen direct weten of ze ergens terecht kunnen. De digitale reserveringsagenda van Couverts voorziet in al deze behoeften en is dus ideaal voor restaurants.

Liever bellen!

Ondanks alle mogelijkheden die het internet biedt, is -en blijft- er een grote groep mensen die toch liever wil bellen. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. Zo vinden deze mensen het soms simpelweg makkelijker en sneller dan internet, maar het kan ook zijn dat ze liever persoonlijk contact hebben of gelijk een vraag willen stellen. Natuurlijk zijn er nog veel meer redenen mogelijk. Bij telefoonaanname.nl vangen wij deze telefonische reserveringen op voor een groeiende groep restaurants. Dat kunnen we tijdens kantooruren doen, maar het kan ook met een 24-uursservice. Via de speciale Couverts klantenlogin van het betreffende restaurant, worden de reserveringen keurig geboekt en worden tevens alle gegevens van de beller genoteerd. Dat levert dan weer een prachtig bestand op voor marketingdoeleinden.

Telefoonbeantwoording door restaurant

Het zelf beantwoorden van de telefoon in het restaurant is niet ideaal. Veel restaurants zijn pas later op de dag telefonisch bereikbaar. Vanaf het moment dat zij wél bereikbaar zijn, verdienen de keuken, het eten en de gasten alle aandacht. De telefoon leidt hierbij alleen maar af; gesprekken worden vaak (te) snel afgehandeld, zonder het stellen van de juiste vragen en vaak met veel herrie op de achtergrond. Dat kan dus een stuk beter.

Meer weten over onze antwoordservice voor restaurants?

Bij telefoonaanname.nl zit een ervaren team klaar om de reserveringen van de gasten te boeken, zonder achtergrondgeluiden en met alle aandacht voor de beller. Wilt u weten wat wij voor uw restaurant kunnen betekenen? Neem dat direct contact op met Edwin Smit via 010-258 10 10 of stuur een mail naar edwin.smit@telefoonaanname.nl.